Milepæl i Fårup Sommerland
Torsdag den 6. februar blev der sat en mile pæl. Her fejrede vi håndværkernes arbejde på byggepladsen i Fårup Sommerland.
Wow……et byggeri og sikke en flot byggeplads. Der er total styr på tingene. Tak til de dygtige håndværker.
I kan godt glæde jer til at se det nye indgangsparti, når sæsonen starter til påske.











